حتما شما نیز با پیغام خطای مبنی بر عدم وجود فایل DLL مورد نظر درون ویندوز شما در حین اجرای بازی ها یا برخی از نرم افزار ها مواجه شده اید. نرم افزار

Dll-Files Fixer

درون ویندوز شما جستجو کرده و لیست فایل های کتابخانه ای DLL مورد نیاز شما را لیست کرده و به شما لینک دانلود می دهد تا به آسانی و کمترین زمان ممکن مشکل تان رفع شود. نرم افزار Dll-Files Fixer را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.



ادامه مطلب

TurboCAD Professional Platinum

نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی می باشد . این نرم افزار حرفه ای از ویژگی های متعددی در زمینه طراحی های چند بعدی برخوردار می باشد که توسط آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نمایند.



ادامه مطلب

VMware Workstation  نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود



ادامه مطلب

شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است



ادامه مطلب

شاید بتوان گفت که ویندوز ۸ عظیم ترین تغییر در سیستم عامل های کمپانی مایکروسافت در ۲۰ سال اخیر محسوب می شود. حال در این مجموعه آموزشی که توسط Bob Flisser تهیه شده است، به شما سرعت و عملکردی بیش از آن چه قبلا تجربه کرده اید آموخته خواهد شد



ادامه مطلب

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .



ادامه مطلب

myTV

نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.



ادامه مطلب

Mozilla FireFox

یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند



ادامه مطلب

برای اجرای هر فایلی با فرمتی مخصوص اغلب نیازمند نرم افزارهایی هستیم که قابلیت خواندن آن فایل را داشته باشد اما فرمت هایی هم وجود دارد که بدون هیچ مشکلی از طریق ابزارهای موجود در ویندوز اجرا می شود.



ادامه مطلب

در تبلت با سیستم عامل ویندوز ٨ ، همانند سایر ابزارهای لمسی که دارای یک صفحه کلید لمسی هستند ، در هنگام تایپ صدای کلیکی پخش میشود که در تایپ کردن متون طولانی و استفاده دراز مدت باعث اذیت و آزار ذهن خواهد شد!



ادامه مطلب

اطلاعات و داده های رایانه ای روز به روز در حال افزایش بوده و پیدا کردن اطلاعات موردنظر از میان حجم انبوهی از این اطلاعات، نیازمند موتورهای جستجوگری همچون گوگل است. امروزه با وجود گوگل، بینگ و... می توانیم تا حدی به اطلاعات موردنظرمان در دنیای اینترنت دست پیدا کنیم، اما گاهی اوقات نمی توانیم به آن سرعتی که در گوگل به نتیجه می رسیم روی هارد دیسک خودمان اطلاعات موردنظر را پیدا کنیم!



ادامه مطلب

ویندوز ۷

  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.



ادامه مطلب

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود



ادامه مطلب

یکی از جذابیت های قابل مشاهده هنگام کار با سیستم عامل ویندوز، به دلیل وجود انیمیشن هایی است که در بخش های مختلف آن به نمایش درمی آید. این انیمیشن ها زیبا بوده و محیط گرافیکی سیستم عامل را نیز جذاب تر می کند، اما برخی کاربران که رایانه آنها از تجهیزات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار نیست، وجود این انیمیشن ها را تنها دلیل کاهش سرعت عملکرد برنامه ها در سیستم عامل می دانند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید یا به هر دلیل تمایل دارید این انیمیشن ها را غیرفعال کنید، می توانید در ویندوز ۸ به چند روش عمل کنید:



ادامه مطلب

   
   
 

نرم افزار اکسل امکانات مختلفی برای رسم نمودار در اختیار شما قرار می دهد اما گاهی اوقات می توانید به جای رسم نمودار ها به شیوه معمول، از ابزار و امکانات دیگری نیز کمک بگیرید. یکی از این ابزارها که در اکسل وجود دارد conditional formatting است. به کمک این قابلیت می توانید نوارهای شرایط مختلفی را در کمترین زمان ایجاد کنید. از این روش می توانید برای نمایش میزان پیشرفت کار، نمایش کمیت مقادیر و... کمک بگیرید.

ادامه مطلب

برای اجرای هر فایلی با فرمتی مخصوص اغلب نیازمند نرم افزارهایی هستیم که قابلیت خواندن آن فایل را داشته باشد اما فرمت هایی هم وجود دارد که بدون هیچ مشکلی از طریق ابزارهای موجود در ویندوز اجرا می شود.
نرم افزار Okdo All to Image Converter Professional قادر است فرمت های مختلف را به تصویر تبدیل کند. این برنامه با پشتیبانی از فرمت های رایج در زمینه های گوناگون مانند انواع اسناد، صفحات وب، PDF ها، اسلایدشو ها و ... قادر



ادامه مطلب

  در این پست وب سایت قهوه قصد داریم تا نرم افزار UltraISO را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است بسیار پر کاربرد در زمینه کار بر روی فایل های ایمیج. به عبارت دیگر شما از این نرم افزار می توانید برای ساخت و ویرایش فایل های ایمیج از جمله ISO و BIN و همچنین رایت آنها بر روی انواع دیسک استفاده نمایید.



ادامه مطلب

در این پست وب سایت قهوه قصد داریم تا نرم افزار HD Tune Pro را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود برای بنچمارکینگ انواع هارد دیسک می باشد. حتما برایتان جالب است که بدانید سرعت خواندن و نوشتن هارد شما چه مقدار است. با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید هارد خود را محک بزنید و با دیگران مقایسه کنید.



ادامه مطلب

سیستم های عامل برای ذخیره سازی اطلاعات در هارد دیسک و دیگر حافظه های ذخیره ساز همچون حافظه های فلش، دیسک های نوری و ... از سیستم فایل مخصوص به خودشان استفاده می کنند و تفاوت در سیستم فایل ها موجب می شود نتوانید اطلاعات ذخیره شده در یک رسانه ذخیره ساز توسط سیستم عاملی را در سیستم عامل دیگر نیز مشاهده کنید.



ادامه مطلب

اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید ، با ایجاد یک فایل فشرده شده و انتقال فایلهای دیگر به این فایل به راحتی می توانید سایز اصلی فایلها را کاهش دهید تا جای کمتری اشغال کنند. فایلهایی که با روشهای دیگر فشرده می شوند ممکن است روی عملکرد کامپیوتر شما تاثیر بگذارند اما فایلهایی که با این روش ساده فشرده می شوند روی عملکرد کامپیوتر شما به هیچ وجه تاثیر منفی نمی گذارند ....



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 35 صفحه بعد
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ