ماشای یک فیلم با فناوری سه بعدی بسیار جالب است، اما آیا نیازی به آن عینک ها وجود دارد؟ شرکت Stream TV Networks معتقد است می توان بدون عینک یا وسیله ای خاص، به تماشای تصاویر سه بعدی پرداخت. هر چند بزرگ ترین مشکل این فناوری، مالکیت تجاری آن است.



ادامه مطلب

به گزارش فارس به نقل از سلولار–نیوز ، این شرکت توضیح داد که نمایشگر لپ تاپ جدید بیشترین سطح تراکم برای نشان دادن پیکسل ها را بین تمام لپ تاپ های موجود در بازار جهانی دارد و به عبارت دقیق تر قادر است در هر اینچ مربع ۲۳۹ پیکسل را به نمایش بگذارد. این لپ تاپ در نمایشگر خود در مجموع ۳/۴ میلیون پیکسل را نمایش می دهد.



ادامه مطلب

به گزارش فارس به نقل از سی نت، حق امتیاز این ابزار در آگوست ۲۰۱۱ در "اداره ثبت اختراعات و علایم تجاری آمریکا" توسط شرکت اپل به ثبت رسیده و هم اکنون جزئیات آن منتشر شده است و بر اساس آن گفته می شود که این ساعت هوشمند یک نمایشگر انعطاف پذیر دارد که به دور دست بسته می شود و اطلاعات روی آن به نمایش درمی آیند.



ادامه مطلب

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از شبکه یورو نیوز، پس از توییتر، فیس بوک نیز از یک حمله سایبری «پیشرفته» علیه این شبکه اجتماعی در ماه گذشته میلادی خبر داد.

شبکه اجتماعی فیس بوک اعلام کرد حمله سایبری توسط گروه ناشناسی انجام گرفته است اما هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد که اطلاعات کاربران فیس بوک آسیب دیده است.

فیس بوک از اظهار نظر درباره انگیزه یا منشأ این حمله خودداری کرد.

یک کارشناس امنیتی ادعا کرده است که به نظر می رسد این عمل از چین نشئت گرفته باشد.



با رسیدن کاربران مرورگر اپرا به ۳۰۰ میلیون، این مرورگر موتور چیدمان موسوم به Webkit را رسما پذیرفت.

مسوولان اپرا خبر دادند ماهانه تقریبا ۳۰۰ میلیون کاربر از طریق پی سی ، لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند اینترنت را مرور می کنند.



ادامه مطلب

اگر فاجعه ای که نباید رخ دهد بالاخره رخ داد و موبایلتان خیس شد ، اصلا" نترسید. اگر به سرعت وارد عمل شوید می توانید آن را نجات دهید . با یک کاسه برنج خام موبایلتان در عرض ۲۴ ساعت خشک می شود و دوباره قابل استفاده خواهد بود. برنج ، رطوبت موبایل شما را جذب می کند و باعث می شود قسمتهای داخلی موبایل شما هم خشک شود.



ادامه مطلب

مایکروسافت تخفیف نسخه به روز رسانی از ویندوز ۷ و ویستا به ویندوز ۸ را قطع کرد.

کاربرانی که قصد به روز رسانی ویندوز خود به نسخه ۸ را دارند باید برای نسخه windows ۸ pro حدود ۱۹۹ دلار بپردازند (قبلا ۳۹ دلار بود) و برای ویندوز ۸ نسخه معمولی ۱۱۹ دلار هزینه کنند.



ادامه مطلب

شرکت اپل از آغاز فروش تبلت آی پد جدید خود با ظرفیت دو برابری خبر داد.

 

اپل اعلام کرد که به زودی فروش نسخه جدیدی از تبلت آی پد را آغاز خواهد کرد ظرفیت حافظه آن دو برابر شده است.



ادامه مطلب

سرعت کامپیوترها به دلایل مختلفی کاهش می یابد. برای مثال دانلود کردن ، نصب کردن و حذف کردن برنامه های مختلف باعث می شوند که فایلهای موجود در درایو کامپیوتر شما در قسمتهای مختلف درایو پراکنده و پخش شوند و در نتیجه سیستم شما برای پیدا کردن فایلهای مورد نظر مجبور است سخت تر و بیشتر کار کند . علاوه براین اگر تعدادی نرم افزار در صفحه اصلی و یا همان پس زمینه کامپیوتر شما در حال اجرا باشند سرعت کامپیوترتان به شدت کاهش می یابد .درواقع این نرم افزارها باعث می شوند که پردازشگر شما بیشتر کار کند و کار اضافی انجام دهد



ادامه مطلب

لری پیج در سخنانی اعلام کرد با پشت سر گذاشتن فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۲ درآمد سالانه این کمپانی برای اولین بار در تاریخ به ۵۰ میلیارد دلار رسید.

موسس گوگل ضمن ابراز خوشحالی افزود سود فصل چهارم به ۲.۸۹ میلیارد دلار رسید و در مجموع سود خالص گوگل در سال ۲۰۱۲ بالغ بر ۱۰.۷ میلیارد دلار شد.(مقایسه کنید ۵۰ میلیارد دلار درآمد و ۱۰ میلیارد دلار سود خالص)



ادامه مطلب

گوگل پلاس با رشدی باور نکردنی رتبه دوم شبکه های اجتماعی را بعد از فیس بوک بدست آورده است.

بر اساس گزارشهای منتشره از سوی گلوبال وب ایندکس،گوگل پلاس هم اینک ۳۴۳ میلیون کاربر فعال دارد که بعد از فیس بوک (یک میلیارد کاربر ثبت شده و ۷۰۰ میلیون کاربر فعال) رتبه دوم پر کاربر ترین شبکه های اجتماعی دنیا را دارد.



ادامه مطلب

سال میلادی دیگری پیش روی ما است . این سنت همه ملت هاست که در سال جدید با نگاهی به آینده امیدوار باشند روزهایی بهتر از گذشته داشته باشند.

 

از قراین این طور برمی آید که سال ۲۰۱۳ شاهد پیشرفت های چشمگیری در فناوری هایی باشیم که مدت ها چشم به راهشان بودیم. در سال جدید قرار است با شیوه ای نوین با رایانه هایمان در تعامل (interact) باشیم



ادامه مطلب

● ولی افتاد مشکل ها

 

کنجکاوی در مورد کنجکاوی مردم کار مفرحی محسوب می شود، خصوصا اینکه موتور جست و جوی غول پیگیری به نام گوگل دست آدمیزاد را حسابی برای فضولی باز گذاشته باشد. همین حس غریزی فضولی بود که باعث شد به این فکر بیفتیم که ایرانیان و مردم سایر نقاط جهان بیشتر در پی یافتن پاسخ برای چه سوالاتی هستند.

 



ادامه مطلب

دکتر گری اسمال – کارشناس ارشد عصب شناسی در دانشگاه UCLA می گوید: «همه ما فکر می کنیم گجت ها و دستگاه های مبنتی بر فناوری به دلیل دسترسی ۲۴ ساعته به منبع اطلاعات و افراد دیگر، به ما کمک می کنند تا کارهایمان را سریع تر انجام دهیم. بله، درست است. فناوری مزیت های بیشماری دارد. از جمله می توان به ارتباطات نزدیک تر آدم ها در فواصل جغرافیایی دورتر یا رد و بدل کردن اطلاعات بین همکاران با روشی ساده و پرسرعت اشاره کرد.»



ادامه مطلب

عینک گوگل که با نام «پروژه عینک» شناخته می شود بخشی از آینده است که فناوری های پوشیدنی را به نمایش می گذارد. گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود که در ماه ژوئن سال گذشته میلادی برگزار شد پروژه عینک خود را معرفی و اعلام کرد این فناوری پیشرفته اوایل سال جاری میلادی با قیمت ۱۵۰۰ دلار در دسترس همگان قرار خواهد گرفت



ادامه مطلب

در اینجا قصد داریم بهترینهای بازار را در شبهای خرید کریسمس خدمتتان معرفی کنیم:

به ادامه مطلب بروید و ادامه را بخوانید



ادامه مطلب

کمپانی اوراکل اعلام کرده که به زودی اصلاحیه ای را برای آسیب پذیری جدید سیستم عامل جاوا که ۸۵۰ میلیون کاربر را در معرض خطر قرار داده منتشر خواهد کرد....



ادامه مطلب

باید جاوای کامپیوتر خود را به روز رسانی کنید. یا نه، کاملا آنرا پاک کنید و یا disable و غیر فعالش کنید! یا اصلا به آن دست نزنید چرا که مشکل مهمی نیست.

به هر حال به هر کدام از این نصایح امنیتی گوش کنید، شانس همراه با خطا بالاست!

خبر آمد که برنامه جاوا اسیر مشکل موسوم به zero day exploit شده است و ۸۵۰ میلیون کامپیوتر در دنیا در معرض خطر قرار گرفته است و ....



ادامه مطلب

از آنجایی که ۸۵۰ میلیون رایانه در خطر آسیب پذیری توسط حفره امنیتی جاوا قرار گرفتند وزارت امنیت داخلی ایالات متحده بار دیگر به کاربران سیستم عامل جاوا توصیه کرد که همچنان جاوای خود را غیرفعال نگه دارند.



ادامه مطلب

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکروسافت یک اصلاحیه خارج از نوبت برای ترمیم یک حفره امنیتی در IE عرضه کرده که می تواند سیستم را در دسترس هکرها قرار دهد.



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ